Not so fashion..

Hej alla copycats.
Förlåt för fruktansvärt dålig uppdatering nu i helgen, men det har ju faktiskt varit modeveckan så jag antar att ni förstår mig!
Förutom mode så har min helg bestått av Mariocart, Melodifestivalen (..), fika och Avatar! Lika härligt som en trendig pojkvänsskjorta från GANT! 
Idag så har jag även hunnit med en shoppingrunda på Konsum Krysset med Lisa, the place 2 be nu i vinter. Tyvärr så var min outfit alldeles för NonFashion för StyleByJorkan så ingen closeup på mina kläder idag. Däremot så har Lisa en outfit som hon bönade och bad om att jag skulle lägga upp, så här kommer den!



XOXO style by jorkan

Kommentarer
Postat av: louiseeeee

hehe, uppdatering :)

2010-02-07 @ 20:42:52
URL: http://louisewwahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå hur kan du säga NON FASHION!?

det är ju fashion så det skriker om det.

fjällräven? alltså, alla mina vänner har det och jag tycker det är svinsnyggt, dom har sånna där kornblå typ, men hon på bilden hade en annan modell riktigt snygg + att den är varm på vintern. Passade hennes kropp precis, man kan se sömmarna dom sitter som pricken över i:et.

Jorkan, jag skulle gärna viljha se lite fler bilder på din stil, såg det i något inlägg här under. Gillar den verkligen! 10 av 10



+



ALLTSÅ vi är nog TVÅ - kamelskorna, whaoooo vilka snygga. Har du sett någon butik som säljer dom här i Sverige?

Jag tycker du borde ha frågestund snart också :)



XOXO gossipboy

2010-02-08 @ 23:19:23
Postat av: dilan

hahaha fyfan vilken bra blogg

2010-02-15 @ 18:56:09
URL: http://dddilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0