Pics!


Jag har naturligt markerade kindben som ni ser, precis som Dennis M!

Så här ser jag alltid ut framför min computer!! Armbanden är lite homemade/gåvor/utomlands. Fierce!

Hej alla copycats! Tänkte precis gå och lägga mig då min vän Viktor (www.wikipedia.se) skrev ett meddelande till mig och fullkomligen TVINGADE mig till att blogga!
Igår såg vi Shutter Island och deras outfits var...euw. So not JorkanStyle men den var helt okej förutom den lilla missen!
Nu behöver jag min skönhetssömn.

XOXO Jorkan!

Kommentarer
Postat av: Amanday

asså vilka kindben, bara såååå inne! några tips för att se ut som dig ?

HAHAH asså loove in blogg jorkan is my life <33

2010-02-23 @ 22:17:27
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0