Pure Fashion

Hello alla copycats!
Idag har varit en mycket angenäm dag, kändes som alla hade klätt upp sig, ni vet den känslan va? När det känns som att alla har fina kläder! Nåja, majoriteten i alla fall..
Jag har faktiskt ätit en glass idag, som att någon undgick det? Sofie slog mig till och med. Men jag säger bara såhär, 55000 människor kan inte ha fel, alltså ni är så många som läser min blogg och ni vill ju höra om min vardag.
Eftermiddagen spenderades med Herr Gärdhammar, jag lyssnade på när han sjöng opera och sorterade hans garderob. Mjukisbyxor är bara så...så..äh det har aldrig varit fashion.
Nu känner jag att jag inte har mer att skriva, så låt oss se lite fashionabla bilder från dagen istället.

Indie Johan och..Frida helt enkelt! Skjortor är lite 2010 men det funkade ändå, inte sant?

Ett fan kom och ville ta en fanbild med mig idag, och det var ju helt okej! Älskar alla fans, det vet ni! <3

Emma & Moi! Dålig clothday' för mig den dagen..

Alltså, fashion BOR ju i mig, men vad tusan. Fashion hyr i alla fall ett rum i denna kille! Viktor, mina damer och herrar.


XOXO Eran Jorkan!

Kommentarer
Postat av: SÖRQUIST

S-E-X-Y

2010-02-24 @ 21:15:36
URL: http://ffridaalicejohanna.blogg.se/
Postat av: emma

ahah. fashion bor inte i min frisyr iaf.. :'D

2010-02-24 @ 21:39:30
URL: http://ebrgqqvst.blogg.se/
Postat av: ellen

ha ha ha ha

2010-02-25 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0